Kada se raspravlja o korištenju društvenih medija kao marketinški alat za posao, uglavnom to je samo velika imena kao što su Facebook i Twitter da zgrabite pažnje. Razlozi su očiti. Oni su najpopularnije društvene medijske platforme s ventilatorom sljedećoj trčanje u milijunima. Koji poduzetnik ne bi želio iskoristiti takve ekspanzivne nastavku za svoju tvrtku?
Međutim, postoji mnogo više manje poznatih društvene platforme koje rade jednako dobro promovirati svoju tvrtku u online tržištu. Instagram je jedan naziv. Instagram vam nudi jednostavan način da ne samo da rastu vašeg poslovanja, ali i doći do Vaše ciljane publike. Ovaj članak govori zašto vaš posao bi trebao utjecati na Instagram kao marketinški alat.zaraditi
novac preko youtubea
Postoji više aktivnih korisnika nego što mislite
Instagram je uspio zaraditi više od 150 milijuna aktivnih korisnika. Broj mogao i dalje biti manji od dva društvenih medija biggies spomenutih na početku, ali ono što treba napomenuti je vremensko razdoblje u kojem je uspio takav rast. To je napravio svoj debi samo u 2010. godini; pa to je stvarno za pohvalu. To također pokazuje obećanje za budući rast.
Poslovni odavala dojam
Ako usporedbi Facebooka i Twittera imaju tendenciju da se više osobni. Instagram ima poslovni osjeća prema njoj. Ovo je mjesto gdje je 70% od vodećih svjetskih brandova igrati. To znači da neki ozbiljan posao. Istraživanje je pokazalo da Instagram korisnici imaju tendenciju da dijele, kao i komentirati marke postove daleko češće nego što je uočena na drugim društvenim medijima sučelja.
vizualni dojam
Sposobnost da se dijeliti priče i iskustva vizualno kroz vizualni sadržaj je također čimbenik koji i dalje dodati korisnika na ovoj društvenoj mreži. Potrošači preferiraju vizualni sadržaj, jer je lakše čitati, razumjeti i dijeliti umjesto da prosijati kroz stranice i stranice sadržaja. Na Instagram, možete objaviti visoke kvalitete fotografija i videozapisa koji su autentični za Vaše poslovanje.zaraditi
na kladionici
Možete koristiti takve vizualni sadržaj ispričati priču o svom poslovanju i izgraditi osobnost za Vaše poslovanje. Možete ga koristiti da predstave ono što se događa iza kulisa dodavanje transparentnost na svoj posao.
Fleksibilnost u uređivanje
Uz Instagram, ne samo da imaju priliku za upload originalne fotografije i video, ali i urediti ih kako bi ih najrelevantniji za Vaše poslovanje. Filtri omogućuju vam da dodate efekte koje želite igrajući s bojama, vinjeta i linije. Sve ovo može pomoći uspostaviti snažan brand žalbu za svoj posao, a da zapravo vas koštalo puno.
To je za sve poslovne subjekte
Kada uzmete u obzir Instagram i vizualnog sadržaja da radi sa, prva stvar koja mi pada na pamet je da je najprikladnija za proizvode na bazi tvrtki. Oni su možda mogli staviti fotografije proizvoda koje prodaju ili demo proizvod videa. Korištenje Instagram nije ograničena na određeni posao. Proizvoda i usluga-based tvrtke mogu koristiti ovaj društvenim medijima platforme pod istim uvjetima. Kako ga koristiti u velikoj mjeri oslanja na svoje kreativne sposobnosti.
No comments:
Post a Comment