Saturday 8 April 2017

uzsidirbti pinigus

Visų pirma, turiu Jums pasakyti, kad aš nesu milijonierius ir, jeigu ieškote patarimo, kaip sukurti daugiamilijoninį verslą, tai atleiskite, tačiau Jūs pataikėte ne ten. Tai, ką aš darau internete, man atneša apie 60 000-70 000€ pajamų per metus. Ir aš tokius pinigus galiu užsidirbti bet kada, kai tik turiu noro ir laiko dirbti. uzsidirbti pinigus
Ankščiau aš labai dažnai keisdavau savo profesijas. Mano paskutinės pareigos buvo - finansų analitikas. Iš esmės mano darbas buvo analizuoti finansų rinkas. Aš naudojausi statistika, tikimybėmis ir regresine analize. Patarinėjau savo darbdaviui, kokias produktų kainas nustatyti, kaip investuoti ir, ko tikėtis iš finansų rinkos.
Kartą aš sutikau Martyną, savo seną, gerą draugą. Lig tol nuolat pasvarstydavau, iš kur jis gauna pinigų visiems tiems daiktams, kuriuos vis perka. Jis buvo įsitraukęs į tikimybių analizę, kuri buvo gana artima mano darbui. Turėdamas matematikos ir tikimybių pagrindus, jis žinojo paprastą taisyklę, kuri, galima sakyti, PADVIGUBINO jo pinigus. Tuomet aš supratau, kad šiuo metodu gali pasinaudoti bet kas ir taip gauti nemenką pelną.
Išmėginau tai, ką jis man papasakojo ir likau ŠOKIRUOTAS. Šis pinigų užsidirbimo "mechanizmas" buvo toks paprastas, kad jau pirmą kartą jį išbandžius, man pasisekė. Dar kurį laiką negalėjau tuo patikėti, bet ir toliau naudojausi šia schema. Tad laikui bėgant, vis daugiau ir daugiau pinigų įplaukdavo į mano banko sąskaitą.
Iš pradžių man pavyko susikurti stabilias pajamas, gaunant bent po 1 000€ per mėnesį. Šiuos pinigus aš vėl investavau, dėl to šiai dienai aš užsidirbu daugiau nei 5000€ per mėnesį. Didžiausias šios paprastos sistemos privalumas yra tas, kad daugiau man nereikia dirbti dėl pinigų. Dabar aš priverčiau pinigus dirbti man! Beje, galiu gyventi, kur tik noriu, o visa, ko man reikia darbui, tėra interneto ryšys. uzdarbis internet

Aš puikiai suprantu, kad yra žmonių, kurie uždirba daugiau pinigų nei a&scaron ;.Bet man svarbiausia yra tai, jog pagaliau aš esu laimingas! Jau prieš kurį laiką persikėliau gyventi į Ekvadorą, gražią Pietų Amerikos šalį. Nusipirkau mažą vilą ir du sportinius automobilius. Bet daugiausiai laiko aš tiesiog mėgaujuosi nuostabia Ekvadoro gamta, bei keliauju. Nuo Galapagų salų mane skiria dviejų valandų skrydis, o tai, turbūt, yra pati gražiausia vieta, kurią mačiau per visą savo gyvenimą! Ir patikėkite manimi, yra puiku gyventi vietoje, kur mano pajamos yra 50 kartų didesnės už visų, esančių aplink mane, atlyginimus! Bet aš Jums nesiūlau persikelti gyventi į Pietų Ameriką. Turėtumėte gyventi ir keliauti ten, kur tik norite Jūs patys - JAV, Europoje ar Australijoje. Svarbiausia nepamiršti, kad, kol turėsite su savimi interneto ryšį, tol galėsite vėl ir vėl užsidirbti pinigų!
Spėju, kad Jus domina visai ne mano kelionės, o tai, KAIP aš UŽDIRBU PINIGUS. Palaukite, aš pereisiu prie to po minutėlės. Kol kas trumpas priminimas - aš Jums siūlau savo patarimus visiškai nemokamai! Aš tikrai nežadu prašyti Jūsų mokėti jokių registracijos mokesčių, ar teirautis Jūsų kontaktinių duomenų. Aš net nenoriu žinoti Jūsų elektroninio pašto adreso. Viskas, ką aš siūlau - tai realus būdas užsidirbti pinigų internete. Man ši informacija padėjo, tad aš noriu pasidalinti savo patirtimi bei žiniomis su Jumis. Taip pat turiu tam tikrą finansinį interesą papasakoti Jums apie tai, bei padėti, nes, jeigu Jūs nuspręsite prisijungti prie mano nurodytų kompanijų, aš gausiu tam tikrą "procentą" į savo sąskaitą. O svarbiausia tai, kad taip pat ir Jūs turėsite tokią pačią galimybę atvesti žmones į šias kompanijas ir gauti "procentą" į savo sąskaitą! kaip uzsidirbti pinigu nepilnameciui

Jeigu norite man kaip nors padėkoti, galite drąsiai parašyti elektroniniu paštu Nesidrovėkite, norėdami papasakoti savo istoriją, ar tiesiog ko nors pasiklausti.
Aš būsiu labai laimingas, jeigu Jūs tiesiog mėgausitės savo pinigais ir leisite juos protingai!

No comments:

Post a Comment